• Kde nás najdete

    Kde nás najdete
    V levé uličce dolu směrem k centru, cca 50 m pod náměstím T.G.M. v České Lípě.

  • Kontakty

    Telefon:
    +420 774 823 000

    E-mail:
    petra@myfitsclub.cz

     

     

  • Počítadlo

     

     

  • Slender Life

    slender life

    Co Slender Life znamená?

    Jde o komplexní cvičení využívající 6-ti rehabilitačních stolů poháněných elektromotorem, které nahrazuje původní cvičení na podlaze (tzv. motorizovaná gymnastika). Jako rehabilitační způsob cvičení jej vyvinuli američtí lékaři v roce 1945 pro pacienty postižené zraněními a nemocemi pohybového ústrojí (páteře, kloubů, kyčlí, dolních a horních končetin). Při tomto cvičení dochází ke zlepšení hybnosti a zpevňování svalů, ale i k proštíhlení a tvarování celé postavy. Při cvičení na stolech SLENDER LIFE dochází k minimální zátěži organismu, jelikož váha těla spočívá na stolech. Cvičení je srovnatelné s pohybem ve vodě, kde váhu těla nadnáší voda.

    Jak s Vámi budou stoly cvičit?

    Metoda je koncipovaná pro 10 hodinových návštěv minimálně 2x týdně. Jedna návštěva odpovídá 6 hodinám klasického cvičení na podlaze. Při tom nejste unavení, organismus není zatěžován, nebudete se potit, nepocítíte svalové bolesti. Naopak budete příjemně uvolněni, procvičeni a budete moci pokračovat ve svém běžném programu (jít do práce, do kina, do divadla). Cvičení proběhne na šesti stolech na každém po dobu 10-ti minut v přesně určeném pořadí.

    Jaké budete mít výsledky?
    Pomocí těchto stolů, maximálně zpevníte a zeštíhlíte celou svou postavu, budete se cítit fit, také budete plné energie a v neposlední řadě zlepšíte celkově svůj zdravotní stav.
    Cvičení prodlouží zkrácené svaly, zvýší hybnost kloubů, odstraní bolesti zad, pomůže při korekci vad způsobených úrazem nebo dlouhodobou nečinností, normalizuje krevní tlak, uvolní toxické látky z těla a sníží svalové napětí vyplývající z jednostranné zátěže. Maximálně zpevníte a zeštíhlíte svou postavu, budete fit a plní energie. Po 20-ti hodinách cvičení úbytky až 5 cm (pas, hýždě, boky).

    Pro koho je cvičení vhodné?

    Zvláště pro ženy od 16-ti do min.70-ti let věku, které chtějí v krátkém čase zpevnit a zeštíhlit svou postavu nebo si zlepšit svůj zdravotní stav. Doporučuje se pro ženy, které mají potíže s artritidou (klouby budou pohyblivější a svaly se posílí), při bolestech v zádech (krční a beder. páteř), pro astmatičky, poruchy srdce a krevního oběhu, křečových žilách, vodnatelnosti a v neposlední řadě pro ženy mající potíže s nadváhou.

    Plán cvičení